Monday, 6 February 2012

my herO!!




that's my herO!!
hero korang saper..

" agak2 ade ke lelaki yg bleh jadi cam ayah iela..
snggup wat aper je utk anak pmpuan dia nie.."

iela sntiase Doa kan
Mudah2 han ayah n ibu sntiase dberi ksihatan
tubuh badan yang baik
Amin :)

actually nak cakap..
tngahari tadi..
iela x de laa m'idam sngat nak makan..
pegi dapur..pndang muka ayah lamer2x..
senyum2x..

Ibu : ade bnda la tuu anak awak nie..
Ayah : nak aper..(jling2 skitlaa..)
Ibu :ehmm,awak x fham plak ngan anak awak nie..
        nak novel la tu kann..
Iela : ehh,maner ader..pkai ckap jek..
Ayah : x nak cakap sudah..snyum2x..


iela msukla dalam..kOnon mrajuklaa kan..
hahaha :D
maser ngah ngOk tb,duk ngan apin..
iela ckap ngan apin..

"Apin cakap kat ayah,apin nak mkan McD"

apin pun berlarila ke dapur..

"Ibuuuuuu!! apin ngan k.iela nak  McD !!!"

terbaiklaaaa apin..hahhaha..skit perot iela ktawa..

ibu suh iela g ngan angah je (my abang)
tapi iela x nak..merajuk lagi la konon.. :)
nak pegi ngan ayah jugak!!
actually ayah ngah sibuk nak siap2kan brang niaga..
tetiba ayah masuk..

"Dah,jomm..siap cepat.."
"alahh,x nak..dah knyang dah.."
"Jom..jom..pkai tdung cpat..lmbat tnggal.."
"akak x nak.."
"SATU..DUA..TIIIII ..GGG "
"japp...heeee  :) "


P/s : agak my future HUSBAND snggup lyan my kerenah x..heee ^^
      : iela kalo nak smthing x ksahla mlam2 buta ke aper..asalkan dpat..
      :ade ke yg snggup??? gasernya my AYAH terbaik!
      :syangila AYAH anda lebih dari anda syang lelaki2 yg blum ade
       ikatan SAH..ok >.<

3 comments:

  1. salam singgah kembali... :)

    ReplyDelete
  2. niera : x terbaik cam awak..heee :)

    azam : mekasih singgah yer.. :D

    ReplyDelete