Wednesday, 13 July 2011

btuL ke x u aLL yg tntUkan okey..

Assalammualaikum..
mlam nie tb2 dtang smnGat iela nak ckap pSal kaum hAwa nie..
btul ke ssh nk mmhmi kmi..t'lalu cmplicted mgkin..ssAh mcam nak jwab paPer addMath..oppSsss..heeee :)
pape pun..rnunGkanla pe yg t'tlis kat bwah niE ye..


anTaranYa....


  •  Bila sorang gadiS mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak menitiskan airmata, itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya..
  • Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.
  •   Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan)..mgkin btuL..huhu..

  • Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain...no kOmen..^^
  •   Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!(cAdbory mgkiN)heee..
  •   Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati, tolak cintanya dengan lembut, jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diri si gadiS yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan, dia akan lakukan apa saja..(bkan bNuh dri taU)haha
  •   Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya, biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan, cubalah tegur dia perlahan-lahan..
  •   Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif, misalnya menghubunginya melalui telefon, si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat, tetapi sebaik saja ganggang diletakkan, dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit, semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut...
  •   Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita. Jadi jangan senyum sebarangan.
  •   Jika kamu menyukai sorang gaDis, cubalah mulakan dengan persahabatan. Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.
  • Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya. Tanya dia sendiri!!
  • Selepas sorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.
  •   Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!!
  •   Satu ucapan 'Hi' sahaja sudah cukup menceriakan harinya..
  •   Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.
  •   Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..
  •   Senjata wanita adalah airmata!!(opssS,btul ke..nie nak mnAngis sLaloo nie..)hahaha
  •   Si gadiS  mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya. So, kalau nak memikat gaDis tu.. pandai-pandailah…=)


So,rnung2kan..

8 comments:

  1. btul2...sgt stuju dgn statement kamoo nie...:D

    ReplyDelete
  2. senjata wanita mnenagis tuh setuju sangat. hahaha

    ReplyDelete
  3. tapi aku susah nak ngis..xleyh jadi senjata laaa..:D kah3

    ReplyDelete
  4. nurin..snjata ko kan ketaWa..hahaha

    ReplyDelete
  5. yg Gurlz je stuju..hahaha..kan mira..

    ReplyDelete